Біговий клуб у Києві - Track & Speed Club
Біговий клуб у Києві - Track & Speed Club
Біговий клуб у Києві - Track & Speed Club
Біговий клуб у Києві - Track & Speed Club

27-го вересня у Швейцарському Лауфені орієнтувальники змагалися на середній дистанції.

Серед жінок зі значним відривом перемогу святкувала шведка Туве Александерссон, яка ще не програла жодного індивідуального старту КС-2019 і таким чином продовжує лідирувати у загальному заліку КС. Дуже близькою за темпом була молода швейцарка Сімона Аберсольд та їй не вдалось уникнути деяких помилок. Бронзовий результат також за швейцаркою – Сабін Хаусвірт втратила час на початку дистанції та продовжила концентровану роботу в гонитві за медаллю.

У чоловіків золото та срібло розділили швейцарці Джої Хадорн та Даніель Хубманн, відповідно. І хоча бігли вони окремо, дуже цікаво було спостерігати за їх заочною боротьбою за допомогою gps-треків. Джої вже фінішував і лише спостерігав хто ж вийде переможцем у цій дуелі, натомість Даніель ще був на дистанції й міг вплинути на результат. Та перевага була на боці молодого орієнтувальника, який і святкує перемогу на етапі Кубка Світу. Бронза дісталася шведу Мартіну Регборну, а лідери загального заліку КС Густав Бергман і Улав Лунданес в цей день посіли 5 і 4 місця відповідно.

Україну на цих змаганнях представляє Руслан Глібов, який показав 10-ий результат дня. По завершенню змагань ми звернулися до Руслана аби розпитати як він почуває себе після фінішу та які складності були на дистанції. Руслан відповів вишукано, у притаманному лише йому стилі. Далі прямо мова атлета:

Біговий клуб у Києві - Track & Speed Club
Біговий клуб у Києві - Track & Speed Club
Біговий клуб у Києві - Track & Speed Club
Біговий клуб у Києві - Track & Speed Club

“Ой, чувствую усталость, особенно, в выделяющейся нижней части спины, выше бедра. Ибо последние полтора км лёгкой атлетики заходили из последних.

Дистанция была тяжеловата физически, т.к. хватало мест, где сложно было передвигаться с фазой полёта. Да я и в целом старался выбирать дороги, не только в конце, ибо лес (в основном подлесок) сам по себе не влечёт к наслаждению.

Технического интереса планировщикам успешно удалось избежать. Некоторые перегоны, к примеру 5-6, поражают своей замысловатостью”.