Один з найкращих спринтерів України, Ерік Костриця, став героєм рекламного ролика компанії Vodafone Україна. У відео Ерік, уособлює найшвидшу людину України, яка біжить наввипередки зі швидкісним інтернетом.
Жорстка Атлетика вирішила розпитати у легкоатлета про новий цікавий досвід.
Як надійшла пропозиція знятися в рекламі, чи була вона для вас неочікуваною?
Так це було дуже несподівано. Якось ввечері мені написала в інстаграм дівчина, представник студії. Вона сказала що є замовник, якому я сподобався як особистість, як спортсмен – і запропонувала співпрацю.
Як тривав знімальний процес. На екрані ми бачимо кілька секунд, а скільки це знімали?
Було дуже круто, це мій перший досвід. Хоча це було і дуже тяжко, але водночас мені дуже сподобалось! Здавалося б 30 секунд реклами, а знімали ми її майже два дні.
Це було тяжко, зйомки проходили в холодному приміщенні – такий великий ангар, і в ньому знімальний майданчик. Я був у спортивній формі і у мене був мейк-ап, як у актора. І якби я знімав трико, то стер би цей грим, тому я весь час був в спортивному. На мене накидували ковдру, але все одно було холодно.
Скільки довелося пробігти?
Зйомка була як тренування – доводилося робити дуже-дуже-дуже багато однакових кадрів. По 20 метрів бігати і так 20-30 і більше разів. Але мені все одно це дуже сподобалось! Круто було!
Може було щось цікаве, або незвичне для вас під час зйомок?
Мені було цікаво все – бо для мене це новинка: актори, масовка, команда, кожна людина яка там працювала, а там дуже багато людей – кожен відповідав за свою справу. Людина яка знімала, людина яка контролювала фокус камери і таке подібне, режисери, продюсери, і кожен з них незвичайна особистість, роботу була дуже атмосферна – мені сподобалося все!
Був момент такий цікавий, коли мене знімали збоку і там така камера тяжка, їздить на рейках на спеціальному возику, ще й оператор зверху – воно важить дуже багато, за 300 кілограмів точно. І все це оператори штовхали за мною, коли я біг, камера не встигала за мною.
Наскільки круто що спортсменів запрошують зніматися в рекламі?
Дуже круто коли спортсменів кличуть на всякі зйомки, інтерв’ю, рекламу. До цього я бачив Ярославу Магучіх в рекламі води. І я так цим загорівся – думав було б круто, щоб я колись знявся в рекламі. І буквально за кілька тижнів мені надійшла така пропозиція з компанії Vodafone!.
Як тепер почуваєшся, коли тебе всюди показують? Прокинувся зіркою?
Одразу мені стали телефонувати друзі, рідні, дуже багато сповіщень в інстаграм, фейсбук. Сестра з мене кепкує, каже не даєш мені нормально ютуб подивитися, реклама з тобою кожні 5 хвилин вискакує.
Марина Бех-Романчук розповіла, як стала блогером, і скільки може заробити на рекламі в соцмережах