додому Новини

Марина Бех-Романчук розповіла, як стала блогером, і скільки може заробити на рекламі в соцмережах

Федерація легкої атлетики України провела прямий ефір на тему “Просування соціальних мереж спортсмена”. Досвідом поділилися СММ-менеджерка  ФЛАУ Ірина Довгуша, та срібна призерка чемпіонату світу у потрійному стрибку – Марина Бех-Романчук.

Марина сьогодні найпопулярніша атлетка в українському інстаграм – має там 502 тисячі підписників. Для порівняння, у Ярослава Магучіх наразі 179 тисяч фоловерів.

Тож стрибунка мала чим поділитися з власного досвіду розвитку персонального бренду в соцмережах. 

Коли і чому вирішила вести сторінку в Instagram?

У 2017 році приблизно я вирішила щось публікувати, спочатку це було просто фото, як це роблять всі. Потім я знайшла свій фотоапарат, який мені подарували на день народження і він 3-4 роки просто пилом припадав. Придбала об’єктив, і вирішила що хочу щось публікувати, фотографувати. А оскільки я спортсменка, більшість фото була зі стадіону, і я побачила що у мене почали з’являтися підписники, що людям це цікаво, і мене це так зацікавило. Так розпочався мій шлях в інстаграмі. Робила це просто для себе, бо мені це подобалося – ніяких думок не було що це платформа для майбутнього.

Коли прийшли перші  100 тисяч підписників?

Я публікувала фото дуже часто. І перші 100 тисяч були вже у 2018 році, плюс того року я вперше виборола медаль дорослого чемпіонату Європи в Берліні, і так все одне до одного склалося. 

На що знімаєш контент?

Сторізи знімаю на телефон, але не на фронтальну камеру, а на основну – намагаюся, щоб відео мало максимальну якість. Фото знімаю на свою камеру Sony А7 третього покоління і  маю на неї два об’єктиви, один ширококутний, а інший з хорошим зумом. 

Хто допомагає тобі знімати контент?

Ой, хто тільки не знімає – дуже великий шлях терпіння і випробовування прийшов мій тренер. Якби ви бачили його мімічні реакції, коли я прошу його зняти мені фото, відео, чи тренування… Або кажу що погані фото, і треба переробити, а там вже тисяча фото зроблена – здається він готовий мене вбити.

Більшу частину доводиться робити йому.  Але насправді багато хто приймає в цьому участь – і мій чоловік, і моя мама, і друзі. Наприклад, ми часто перетинаємося на зборах з Анною Рижиковою, і займаємось обміном контенту – я роблю контент їй, а вона мені. І в принципі так воно все працює – там трохи, тут трохи, і маємо контент!

Розкажи, як вдалося залучити до цієї справи тренера?

Коли ми виїжджаємо за кордон на змагання чи кудись ще, і там окрім тренера нікого немає. Ну кого я ще попрошу? І у 2018 році на Чемпіонаті Європи у нас сталася така ситуація на стадіоні – я попросила зробити мені фото, він його зробив – “аби було” а що там вийшло – твої проблеми. Я їхала в автобусі така зла, не можу вам передати. Я готова була луснути від злості – мене дратувало: “Як так – я йому зробила класні фото, а він мені аби що?”. Тоді я взяла його на спір – якщо я на цьому ЧЄ виграю медаль, то він протягом року фотографуєте мені стільки, скільки треба, і взагалі не буде обурюватися. Я тоді стала срібною призеркою чемпіонату Європи, і цілий рік його обіцянкою користувалася. А потім він просто звик))) 

 

 

Коли прийшли перші рекламодавці?

Це  теж було десь у 2018 році, спочатку до мене зверталися бренди з закордону. Українські прийшли пізніше.

Які пропозиції надходять найчастіше?

Спортивного спрямування. Вітаміни, резинки для тренувань, спортивна косметика, косметичні магазини. Але я беру лише те, що на цьому етапі для мене є більш комфортним, і що я можу реалізувати в умовах змагань і тренувань.

Яку найбільшу суму вдалося заробити на рекламі в Instagram?

Якщо це глобальна колаборація з великими брендами,  яка тривала протягом тривалого терміну, наприклад пів року – до 5-6 тисяч доларів. А якщо говорити про сторіз, які ти публікуєш потягом місяця на регулярній основі, це може бути від 12 до 25 тисяч гривень. 

Повна версія ефіру доступна за посиланням.

«Я ріс разом з Мариною»,- тренер віцечемпіонки світу Вадим Крушинський