Бренд, заснований Еллісон Фелікс, представив перші бігові кросівки

Stefanie Keenan//Getty Images
Біговий клуб у Києві - Track & Speed Club
Біговий клуб у Києві - Track & Speed Club
Біговий клуб у Києві - Track & Speed Club
Біговий клуб у Києві - Track & Speed Club

На початку цього тижня бренд Saysh, який заснували олімпійська чемпіонка Еллісон Фелікс та її братом, партнером по бізнесу Вес Фелікс, випустив перші бігові кросівки під назвою “The Felix Runner”.

Хоч ця пара позиціонується, як кросівки для змагань, вони були створені для активних жінок, незалежно від того, чи «вони виконують якусь роботу чи бігають марафон».

«Я думаю, що більшість жінок не намагаються встановити світовий рекорд у марафоні», – сказала Фелікс в інтерв‘ю Footwear News.  «Це, безумовно, спортивні кросівки, і вони відрізняються від наших Saysh One, які призначені для легких тренувань і прогулянок. Це наш перший крок у цей спортивний простір».

У 2019 році, після гучного розриву з Nike, брат та сестра заснували Saysh, назвавши його брендом “жінкам, для жінок”. Їхній поточний асортимент включає кросівки Felix Runner, лайфстайл кросівки Saysh One та Saysh Two і шиповки Saysh Spike One.

 
 
 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Допис, поширений Saysh (@bysaysh)

Біговий клуб у Києві - Track & Speed Club
Біговий клуб у Києві - Track & Speed Club
Біговий клуб у Києві - Track & Speed Club
Біговий клуб у Києві - Track & Speed Club

 

Felix Runner має посилену п’ятку для кращої стабільності, гнучку систему шнурівки та посилення носка. Також вони використовують технологію FemiformityFIT від Saysh, призначену для кращої посадки. Ці кросівки було створено на основі форми жіночої стопи, співпрацюючи з біомеханіками.

Багато в чому цей запуск і ця кросівка схожі на початок”, – сказав брат Вес Фелікс журналу Footwear News. “Ми знали, що хочемо бути брендом, який створює найкращі бігові кросівки для жінок… і тепер ми нарешті можемо це зробити”.

Модель Felix Runner вийшла у трьох кольорах – чорному (Ebony), червоному (Fire) і бежевому (Avalanche) – у жіночій американській розмірній сітці від 5,5 до 13 за ціною 165 доларів.