Французький спортивний бренд Distance провів незвичайну рекламну кампанію. Протягом одного дня покупці могли безкоштовно взяти з їх магазину будь-який товар, але за умови що вдасться втекти від охоронця. На цю роль запросили одного з найкращих спринтерів Франції, дворазового фіналіста чемпіонатів світу у складі естафети 4х100, дворазового віце-чемпіона Європи і переможця Діамантової ліги (теж в естафетах) – Мікаеля Зезе. Втекти від Мікаеля, РВ якого на стометрівці 9,99 – задача із зірочкою. Однак все ж знайшлися відчайдухи, які наважилися спробувати.
Цього дня Зезе наздогнав 74 бігуни, і лише двом вдалося утекти зі своїм товаром.
Організатори рекламної акції відзначили, хотіли нагадати що про першочергове призначення спортивного одягу – це заняття спортом, а вже потім мода.
“Нашим пріоритетом, як любителів бігу, завжди було ділитися порадами та надавати якісне спорядження спортсменам, які прагнуть покращити свої результати. Для мене було честю запросити нашу спільноту випробувати свій власний темп проти одного з найшвидших бігунів у світі. Ми також раді, що Зезе був достатньо швидким, щоб запобігти перетворенню операції на фінансовий кошмар”, – відзначив засновник Distance Гійом Понтьє.
До речі, ті хто намагався втекти від Мікаеля, але не зміг – зможуть придбати вподобаний товар зі знижкою.